Zunken

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2009

Tävlingsklädd :)

Av Zunken - 16 oktober 2009 16:33

Voff alla hunddiggare!


Jag vill bara visa vilka fina tröjor matte köpt åt mig inför mitt sista licenslopp =)

    

Hon tyckte att jag var duktig som stod still för att bli fotad.........

  

................när hon flyttade på sig så följde jag henne med blicken ;)

  

Visste ni att det var stretchtyg i dessa tröjor ;)

  

Men sen tyckte jag att hon gick till överdrift!

Ta på mig munkorg också, det är väl ändå för mycket begärt.........

  

...............men men vad gör jag inte för mattes skull =)

Nu är det bara att köra hårt på banan i Sjöbo ;)


Voff voff på er så länge!


 
 
Ingen bild

kajsa

18 oktober 2009 18:12

Det där kallar jag baddräkt! Jag tror Du fryser om baken och hoppas verkligen att din matte tar på dig en varmare rock när du sprungit klart! Se på brorsan Janson - det kan man kalla rock, det du!
Lycka till med licensen!

Kram från syrran Kajsa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zunken - 13 juli 2010 12:00

Voff på er alla hunddiggare! Äntligen har matte slutat nian (den 11:e juni) och nu slipper jag står utanför skolan och vänta på henne :) Så nu är matte hemma nästan varje dag istället, vilket jag älskar :) Får då kan man vara ute i skogen och ...

Av Zunken - 10 maj 2010 23:06

Voff på er alla hunddiggare!   Tänk er att Zunken i egen hög person har ljugit för er allihop    Fy på mig!!! Jag lovade att det inte skulle dröja så länge tills jag skrev här igen, men det gjorde det minnsann!!! Så nu får jag verkligen skärpa ...

Av Zunken - 21 mars 2010 15:31

Voff på er alla hunddiggare!   Sorry att jag inte bloggat på länge, men det finns något i datavärlden som heter facebook (vilket även min bror Jansson upptäckt) som tar min mattes hela liv i anspråk. Så datorn ser jag inte en skymt av :-( Men n...

Av Zunken - 7 januari 2010 20:31

Voff på er alla hunddiggare! Här hemma finns det inte så mycket att göra så det ända jag kan göra är att sova    Här sover jag innanför mattes mammas kofta som är sååå mjuk och gosig    Helt plötsligt säger matte något om att gå ut. Då v...

Av Zunken - 2 januari 2010 19:17

Voff på er alla hunddiggare!   Nu ska jag berätta om värsta dagen i mitt liv =( Min bästis................      o jag skulle ut för en kisserunda på något som kallas nyårsafton o klockan var kvart i 12 på natten. Alla i familjen följde med ...

Ovido - Quiz & Flashcards