Zunken

Alla inlägg under november 2009

Av Zunken - 29 november 2009 21:41

Voff på er alla hunddiggare!


Zunken här igen efter en tids uppehåll, min matte uppehåller datorn så mycket med både läxor och något som kallas facebook, vad nu det kan vara som är viktigare än att jag får skriva här

Jag fick en present av matte i fredags, hon och hennes mamma var inne på djuraffären medan jag och Zizo fick sitta i bilen och vänta. Sen kom hon ut med två skålar och en konstig ställning. När vi kom hem så plockade hon bort mina mat och vattenskålar och började skruva upp det nya på väggen, och så här blev det.......

    

.........även Zizo fick sådana här skålar, men dom sitter lite för högt tycker jag, för jag når dom nästan inte. Vad ska det nu vara bra för, jag provsmakar ju bara hans mat för att se att dom inte förgiftar maten

  

Idag fick vi bilder från Elin Frej som vi tog när jag fick min LC-licens.

    

Fina va´? Själv är jag lite stolt för Elin hjälpte mig så jag blev så här uppställd och sen är det min matte som håller i kameran, vilket hon är stolt över när hon ser resultatet

Nej nu väntar sängen och matte på mig, så jag får sluta för den här gången.


Voff voff på er tills vi hörs eller syns igen!

Av Zunken - 4 november 2009 21:26

Voff på er alla hunddiggare!


Först måste jag bara visa en snygg sak för er alla. Brorsan Jansson pratar om modevisning bland oss syskon och då kan jag bara tala om att jag fick det häftigaste täcket av alla, kolla in bara............

  

..............ingen som bråkar med mig och matte numera. Alla fattar hur tuff jag är när jag har så här häftigt täcke, eller hur?


Sen har jag och matte varit på semester hos mattes moster och min kompis Aiko.

  

Dom bor numera i Vetlanda, så jag och matte åkte tåg dit. Det var första gången som jag åkte tåg och det var faktiskt roligt, för i den tågvagnen vi åkte i så fanns det flera stycken hundar. Bredvid mig satt bla. en äldre blandras-dam som var lite sur när jag ville leka, förstår inte varför dom blir så sura och tråkiga när dom blir äldre ;)

När vi kom fram till Nässjö station så kom Aiko och hans matte och hämtade oss och så åkte vi hem till lägenheten där dom bor.

Vi gick på promenader tillsammans bl.a till ett vackert ställe där vi också fick sitta och stå fint för att dom skulle ta kort, typiskt matte Flört

      

Sen efter två dagar så kom även Zizo och resten av familjen till Småland. Och på söndagen så åkte vi hem igen, skönt att sova i egna sängen igen.


Idag var vi hos min kompis Dugald och vi fick springa och busa som vanligt =)

  

Detta är vad som hänt mig den senaste tiden.


Voff voff och ha det så gött ;)


Ovido - Quiz & Flashcards