Zunken

Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

Jag ljög =(

Av Zunken - 10 maj 2010 23:06

Voff på er alla hunddiggare!


Tänk er att Zunken i egen hög person har ljugit för er allihop    Fy på mig!!!

Jag lovade att det inte skulle dröja så länge tills jag skrev här igen, men det gjorde det minnsann!!! Så nu får jag verkligen skärpa mig!!!!!


Mycket har hänt sen sist. Bland annat så har våren kommit   

Under påsken så städade matte med familj i trädgården o det tyckte jag var jättekul, att se andra jobba då menar jag   

Jag gjorde det jag var bäst på nämligen att springa runt o knycka grenar som skulle brännas upp o sprätta runt i löven som krattades ihop mm. Så här följer flera bilder på vad jag gjorde medan dom andra jobbade :

                      

Men sen måste jag ju också pyssla om lilla valpen ibland, rensa hans öron o lite annat pyssel   

  

Sen tyckte matte att vi skulle ligga fint o vara med på bild tillsammans. Okej om det går fort sa jag o var startberedd när plåtningen var klar.........

............för inte kan jag lämna min pinne helt utan tillsyn..............

   

........eller var det ett tuggben kanske........strunt samma det var något att tugga på i alla fall.


Något jag tycker är jättekul är att åka o hämta matte på skolan, det är så spännande att stå o titta när hon kommer ut från skolan   

   

O hon verkar bli glad när hon får syn på mig också, så då blir det pusskalas   


Sen har matte pippi på att ta bilder på mig när jag sover, så här kommer ytterligare en bild på det. O denna gången  vet jag inte vad jag drömde, men det var nog om någon ful typ   

   

Nej nu måste jag knoppa in för att få min skönhetssömn.

O jag lovar absolut inget om när jag ska skriva här igen, för då får jag skämmas igen o det är inte roligt kan jag lova.

Voff voff på er!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zunken - 13 juli 2010 12:00

Voff på er alla hunddiggare! Äntligen har matte slutat nian (den 11:e juni) och nu slipper jag står utanför skolan och vänta på henne :) Så nu är matte hemma nästan varje dag istället, vilket jag älskar :) Får då kan man vara ute i skogen och ...

Av Zunken - 21 mars 2010 15:31

Voff på er alla hunddiggare!   Sorry att jag inte bloggat på länge, men det finns något i datavärlden som heter facebook (vilket även min bror Jansson upptäckt) som tar min mattes hela liv i anspråk. Så datorn ser jag inte en skymt av :-( Men n...

Av Zunken - 7 januari 2010 20:31

Voff på er alla hunddiggare! Här hemma finns det inte så mycket att göra så det ända jag kan göra är att sova    Här sover jag innanför mattes mammas kofta som är sååå mjuk och gosig    Helt plötsligt säger matte något om att gå ut. Då v...

Av Zunken - 2 januari 2010 19:17

Voff på er alla hunddiggare!   Nu ska jag berätta om värsta dagen i mitt liv =( Min bästis................      o jag skulle ut för en kisserunda på något som kallas nyårsafton o klockan var kvart i 12 på natten. Alla i familjen följde med ...

Av Zunken - 28 december 2009 22:52

Voff på er alla hunddiggare!   Måste bara berätta om vad jag har varit med om i julhelgen =)   Vi sattte oss i bilen o jag trodde att vi bara skulle åka en kort bit som vanligt, men ack vad jag bedrog mig :( Vi åkte o åkte o åkte o åkte.........

Ovido - Quiz & Flashcards