Zunken

Direktlänk till inlägg 4 november 2009

Modevisning och semester ;)

Av Zunken - 4 november 2009 21:26

Voff på er alla hunddiggare!


Först måste jag bara visa en snygg sak för er alla. Brorsan Jansson pratar om modevisning bland oss syskon och då kan jag bara tala om att jag fick det häftigaste täcket av alla, kolla in bara............

  

..............ingen som bråkar med mig och matte numera. Alla fattar hur tuff jag är när jag har så här häftigt täcke, eller hur?


Sen har jag och matte varit på semester hos mattes moster och min kompis Aiko.

  

Dom bor numera i Vetlanda, så jag och matte åkte tåg dit. Det var första gången som jag åkte tåg och det var faktiskt roligt, för i den tågvagnen vi åkte i så fanns det flera stycken hundar. Bredvid mig satt bla. en äldre blandras-dam som var lite sur när jag ville leka, förstår inte varför dom blir så sura och tråkiga när dom blir äldre ;)

När vi kom fram till Nässjö station så kom Aiko och hans matte och hämtade oss och så åkte vi hem till lägenheten där dom bor.

Vi gick på promenader tillsammans bl.a till ett vackert ställe där vi också fick sitta och stå fint för att dom skulle ta kort, typiskt matte Flört

      

Sen efter två dagar så kom även Zizo och resten av familjen till Småland. Och på söndagen så åkte vi hem igen, skönt att sova i egna sängen igen.


Idag var vi hos min kompis Dugald och vi fick springa och busa som vanligt =)

  

Detta är vad som hänt mig den senaste tiden.


Voff voff och ha det så gött ;)


 
 
Ingen bild

Jansson

5 november 2009 19:45

Wow !!!
Nu blir jag avundssjuk , jag vill också ha ett sånt tufft täcke
Kanske skulle kunna skrämma lillasyster när jag hälsar på henne nästa gång :-)

 
Ingen bild

Kajsa

17 november 2009 15:01

Vet inte vilken lillasyster Jansson menar, men ett är då säkert; ingen av oss tjejer i syskonskaran är så mesiga att vi skulle bli rädda för en bror med dödskalldräkt!
Men snygg är du brorsan!

Kram från Kajsa

 
Liisa

Liisa

18 november 2009 14:24

Elina, kanske dags för uppdatering nu??!
Väntar fortfarande... ;)

http://www.liisagolmark.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zunken - 13 juli 2010 12:00

Voff på er alla hunddiggare! Äntligen har matte slutat nian (den 11:e juni) och nu slipper jag står utanför skolan och vänta på henne :) Så nu är matte hemma nästan varje dag istället, vilket jag älskar :) Får då kan man vara ute i skogen och ...

Av Zunken - 10 maj 2010 23:06

Voff på er alla hunddiggare!   Tänk er att Zunken i egen hög person har ljugit för er allihop    Fy på mig!!! Jag lovade att det inte skulle dröja så länge tills jag skrev här igen, men det gjorde det minnsann!!! Så nu får jag verkligen skärpa ...

Av Zunken - 21 mars 2010 15:31

Voff på er alla hunddiggare!   Sorry att jag inte bloggat på länge, men det finns något i datavärlden som heter facebook (vilket även min bror Jansson upptäckt) som tar min mattes hela liv i anspråk. Så datorn ser jag inte en skymt av :-( Men n...

Av Zunken - 7 januari 2010 20:31

Voff på er alla hunddiggare! Här hemma finns det inte så mycket att göra så det ända jag kan göra är att sova    Här sover jag innanför mattes mammas kofta som är sååå mjuk och gosig    Helt plötsligt säger matte något om att gå ut. Då v...

Av Zunken - 2 januari 2010 19:17

Voff på er alla hunddiggare!   Nu ska jag berätta om värsta dagen i mitt liv =( Min bästis................      o jag skulle ut för en kisserunda på något som kallas nyårsafton o klockan var kvart i 12 på natten. Alla i familjen följde med ...

Ovido - Quiz & Flashcards