Zunken

Alla inlägg under juli 2010

Av Zunken - 13 juli 2010 12:00

Voff på er alla hunddiggare!

Äntligen har matte slutat nian (den 11:e juni) och nu slipper jag står utanför skolan och vänta på henne :)

Så nu är matte hemma nästan varje dag istället, vilket jag älskar :) Får då kan man vara ute i skogen och springa runt   

        Och man kan även sitta vid poolen med matte och mysa   

    Men det roligaste är ju om man kan ha kompisar hemma   

    Se så stiliga vi ungkarlshundar ser ut   

Även om matte fixar frisyrer...

      Stackarn... Men han är stilig ändå ;)

Vi var även vid Haväng förra lördagen och badade i havet. De tyckte jag va liiite läskigt. Jag älskar ju annars att bada, men helst i en pool eller en liten sjö där inte vågorna sköljer över mig   

             

Dessa bilder ville matte att jag skulle lägga ut , så då gör jag de

Efter att jag hade fått en massa vatten över mig, så fanns det en plats som jag bara var tvungen att sno från matte...

  Hennes solstol   Inte tänker jag ligga på en filt i sanden inte ;P

Men som sagt, helst badar jag i poolen där hemma

  Men ibland så kan det vara lite jobbigt att hoppa i hela tiden, så jag fuskar lite. Den kommer nog snart fram till mig   

  Men oftast hoppar jag i bara matte slänger i min leksak

  Men det jobbiga är ju att man blir blöt   men så har jag hittat en lösning på det med...

  Jag torkar av mig på mattes handduk   

Vi har även fått en liten kompis här hemma :)

  En liten katt :) Matte säger att det var en hitte katt som en vän hade hittat. Så vi har nu fått ta hand om den :) Hans hela namn är Sören Von Spots men kallas Spots   Det var allt för denna gången och förlåt för att det tog så långt tid att uppdatera, men jag har hittat på så roliga saker med matte att jag inte har orkat blogga, men det får jag försöka ändra på   

Voff voff på er!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards