Zunken

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Zunken - 1 augusti 2009 20:59

Voff på er igen alla hunddiggare!

Min mattes mamma köpte en present till mig, nämligen en tunnel och en massa pinnar, jag tror dom kallas blompinnar, men vi kallar dom för slalompinnar så klart:)

Så nu kan vi bygga egen agilitybana i trädgården vilket är "skitkul" tycker jag;)

 Så nu har jag inte tid att skriva mer utan ska ut och prova lite till:)


Voff voff på er!

Av Zunken - 1 augusti 2009 20:55

Voff på er alla hunddiggare!

Idag åkte familjen till en pizzeria efter en del jobb. Sånt älskar jag:)

Men jag fick allt hålla koll på en massa småfåglar som ville ha smulor och annat gott som var avsett till mig så klart;)

Men den som väntar på något gott väntar förstås alldeles för länge:(  Men till slut så fick jag smaka och det var himmelskt gott:)

Ska smälta pizzan så...


voff på er.

Ovido - Quiz & Flashcards